Decucude Cigdembakar insan korkuyor iğne kullanırken bile kalbi durursa diye sizdede o korku oldumu çünkü bir kere kan pıhtılaşmasından dolayı kaybedince çok korkuyor
Decucude Ysmn029 sizde iğneyi günde bir tanemi vuruyorsunuz bir yerde okudum geçen gün bazı kişiler 12 saatte bir günde iki kere vuruyoruz diye siz hangi iğne ve kaçlık kullandınız
Decucude Ysmn029 Bende OKSAPAR 4000 vuruyorum hergün göbeğimden siz nerden vuruyorsunuz sizde kendiniz vurabiliyormusunuz
Ysmn029 Decucude kolumdan göbeğimden vuruyorum ama koldan tek olmuyor yalnız olduğum zaman göbekten yapıyorum ama her yerim acayip morarıyor sizde var mı böyle durum
Prensmmmm Decucude 11 haftalığım bugünlerde hiç sancım yok ve öyle bi korkuyorum ayın 10nda kontrolüm var yine aynı şeyleri yaşamaktan bilmiyorum ya allah bu sefer içimizi yakmasın
halitefe Decucude evet canım o şekilde dakikasını bile aksatmamak lazım aslında çünkü etkisi 24. Saate yavaş yavaş düşüp sıfırlanıyor
Decucude halitefe birde yediklerinize dikkat ediyormusunuz ben yeşil yapraklı sebze yemiyorum yesemde çok az
Decucude Prensmmmm amin canım hepimize sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🙏🧿 bende korkuyorum benimde pazartesi günü bende 11 haftalığım aynıyız doktora her gittiğimde hemen kalbi atıyor değilmi diye soruyorum
Prensmmmm Decucude aynennn aynennnn yaa ayın 10nda kontrolüm var korkudan ölüyorum sancım yok kaç gündür senin nasıl sancı oluyormu
halitefe Decucude ben 9 ay göbekten vurdum iğneyi en az acı orda ve en rahatımoraydı karnım kocaman olsada sıkıntı olmadı şimdi doğum yaptım hala göbekten devam
halitefe Decucude evet k vitamini etkiliyormuş ama doktorum o derece zaten yiyemezsin normal rutininde devam et demişti
Cigdembakar Rmys11 giç hatırlamıyorum inanın tüp bebekle kızım oldu benm okadar çok test tahlil yapıldıki kafam almıyor☺️
beatrice Visne_Cicegi ben ilk gebeliğimde kan sulandırıcı kullanıp normal doğum yaptım arkadaşım, herhangi bir sıkıntı yaşamadık şükürler olsun. İkinci gebeliğim şu an 39. Haftadayım