Esra2580 hayır canım süreç öyle işlemiyor malesef zaten bu iğneleri sezeryandan sonrada kullanıyorsun o ayrı ben 40 gün daha kullanıcam normal doğumda ya 37,38. Haftada kesip doğumu bekleyeceksin ki bu bebek için riskli her an kalbi durabilir yada devam edeceksin ama sancı olduğu gün iğneyi yapmamış olmak lazım üzerinde de 24-48 saat geçmiş olması lazım ki kanaman durabilsin sezeryanda iğneyi 24 saat önce veya 48 saat önce kestiğin için kanama durmama riski ortadan kalkıyor sonrasında da iğneye devam ediyorsun pıhtı atmıyor en azından yani süreç böyle iki doktorum vardı biri perinatoloji uzmanı zaten ikiside bu şekilde anlattı