Birde bişey sorcam kizlar sizin bu haftalarda bebeğinizin pozisyonu nasil.benim hep baş asşagi duruyor gobegim hep assada.bildigjm kadarıyla bı yukari çıkıyor sonrasında doğuma yakın kanala yani baş asşagi dönüyor diye biliyorum.ama benim bu zamana kadar 27 haftaya kadar hep baş asşagi hiç yukarı cikmadj sizin nasıl ?