Aaaaayyyssssuuunn Güzel anneler bebeklerınız nasıl hareketleri bızım çok hareketlı çoktan kastım kendımi dinlediğim her an oynuyor masallah 🧿🧿🧿benım ki anormal mi
Fatma12345 Aaaaayyyssssuuunn yok cnm gayet normal artık bu haftalarda daha hareketleniyorlar 😃benimde 27 haftalık olduk ne zaman uzansam durmuyor içimde halay çekiyor sanki😂
Minik-anne-12 Aaaaayyyssssuuunn normal canım maşallah benimki de çok hareketli her oturduğım da başlıyo oynamaya yarım saat boyunca hiç durmadan oynuyo dışarda görülüyo artık ya çok zevkli oluyo 😂😂
Boncukgiller003 Aaaaayyyssssuuunn benimde 24 haftalık. 22.haftadan beri sürekli kıpır kıpır maşallah 🧿🤗
Eceee7 Aaaaayyyssssuuunn tam bir hafta cok agrim.oldu ayakta durmakta zorlandim yururken ama 2 gundur cok hafifledi hatta 2 gundjr çıkıp yürümeye başladım hep öyle olacak diye korkmuştum
Aaaaayyyssssuuunn Eceee7 ya bende bı tedırgın oluyorum ,pozıyonuda suan asagı yerleşmiş pozisyondan kaynaklı agrın oluyo dedı doktor umarım bızımde hemen geçer
Eceee7 Aaaaayyyssssuuunn benimki hep ayni yerden vuruyor sag alttan cati kemikleri aciliyr ondan sanirim magnezyum da aliyrmusunz oda etkiliyor
Eceee7 Aaaaayyyssssuuunn 15.haftadan beri doktorum surekli yaziyor bana kalsiyum magnezyum demir d vitamini doktorunuza söyleyin bence kullanın depolarınız bosalmistir. Soda da için ama ilac kadar etkili olmaz
Ahsenleyl Hanımlar ben de 21 haftalığım,bir haftadır falan bebek hareketi hissediyorum minicik hareketler.Ama bu sabah çok bariz dokunmalar oldu içerden sonra bu vakte kadar hiçbirşey hissetmedim,bu normal mi ?
Aaaaayyyssssuuunn Ahsenleyl normal canım anca düzene gırcek şuan 26haftalıgız masallah hıc durmuyo darısı sana 🧿
Aaaaayyyssssuuunn Eceee7 2gun önce kan tahlılı yapıldı degerlerım çok iyiydi ,decavit kullanıyorum tüm vitaminler var onda sanırım
Eceee7 Aaaaayyyssssuuunn bende decavit d vit magnezyum ayri var bide pembe kalsiyum var benimde normal degerlerim ama doktor depolarin bosalmasin diye düzenli olarak kullandiriyr en son kan degerim 12.1 di cok iyi demisti
ozgeacar 27 haftaligiz bizde hareketleri çok kuvvetlendi artık hissetmemek imkansız dışardan bakanlar bile farkedebiliyor artık :) Kasık ağrılarım hiç olmadi şükür ben 5.ayimdan beridir magnezyum kullanıyorum düzenli olarak onun faydasını gördüğüme inanıyorum.onu kulllanmadan önce bel ağrım ve kalça ağrım oluyordu.
Aaaaayyyssssuuunn ozgeacar recetesız alabılır mıyım pekı magnezyum u ,benımde bel ağrım çok kaşık agrım çok
Elif06_ ozgeacar kacnco haftada disardan hareketleri goruldu canim ben 23. Haftaya gircem merakla bekliyorim esimde gorsun dye ☺☺
Eceee7 Aaaaayyyssssuuunn bencede magnezyum verirse rahatlarsiniz ben seker yüklemesi yaptirdim tam 24 e girdigim.haftq maalesef cikti 3 haftadır diyetteyim inşallah sizde çıkmaz diyet bayagi kati