gulbahar0505 öncelikle geçmiş olsun benim durumumda seninle aynı ben bunu 22 haftada biliyordum preaklamsi olma ihtimali var ve büyük ihtimalle damarda çentik vardır benim öyle çünkü bebeğe giden kan akışı yavaş olduğu icin 28 haftadan itibariyle geriliği başladı bir hafta iki hafta derken 2 buçuk hafta oldu şimdi 33 +2 olmamız gerekirken 30 hafta ile uyumluyuz ve kilo da 1550 bugün ciğer geliştirici iğne vuruldum ve idrarda protein kaçağı varmı diye bakacaklar eğer yüksek riskli preaklamsi çıkarsa benim de doğumum yapılacak hafta sonu belli olucak Buda inşallah yüksek çıkmaz 🙏😞