Gizem957 yok canım benim tansiyonum tam tersine iyi di düşük bile çıkardı 22 haftada Detaylı ultrasonda belli oldu damarlardan bebeğe giden kan akışı yavaştı çentik görülmüş tü 28 haftada kaybolabilir dediler ama kaybolmadı devam ettiği için bebek geriledi sonra tekrar perinatologa gittiğim de bebek çok geride kalmış suan 2 kilo olması lazım sende preaklamsi olabilirsin eger idrarda protein yüksek çıkarsa riske atamayız doğum gerçekleşir dedi şimdi idrar topluyorum ve tansiyonu ölçüyorum biraz yükselmeyebasladı bunun içinde tansiyon ilacı kullanıyorum. Rabbim herkese şifa olsun 🙏 ne olcak diye düşünmek zor Muş