Minikanneee Bebeksum aynen öyle hele ki ben aşırı sabırsız bi insanım her konuda eşimde aynısını söylüyor şu testleri yapma bekle 1 hafta daha diye ama orda durdukça dayanamıyorum napıyım 😄
Sema_1983 Minikanneee çok silik de olsa sanki var gibi ama erken gebelik testi en fazla 6-7 gün öncesinden yapılınca belirgin gözüküyor diye biliyorum. Düşük ihtimal de olsa kanda çıkma ihtimali var sanırım. Bikaç gün sonra sabah ilk idrarınızla tekrar deneyin inşallah gönlünüzden geçen sonucu alırsınız.
Pembe_duslerr Minikanneee benimde aynı şekilde silik çıkmıstı ve hamileyim 🥰 cok erken test taptıgınız için bu şekilde görünüyor.Hastaneye gidip kan testi verin beta hcg degerinize baktırın 💜 hayırlısı olsun inşllah
Minikanneee Seda344 Mugesahra33 Pembe_duslerr Kızlar açıkçası ben internetten 6 tane erken gebelik testi aldım bugün geldi bende öylesine bi deneyim dedim çıkıcak umuduyla bakmadım zaten erken olduğunu bende biliyorum böyle çıktığı içinde kafama takıldı o yüzden buraya attım bi kaç gün sonra testin tekrarını tatbiki yapıcam suan var gibide düşünmüyorum ☺️😄
Seda344 Minikanneee daha adetine 11 gün var. Ne acele bu tatlım 😂 olabilirde. Olmayabilirde. Ben böyle kimyasal düşük yaşadım iki kez. Bence adetini bekle tatlım. Aşırı erken bakmışsın
Mugesahra33 Minikanneee var gibi,sizi cok iyi anlıyorum gunler gecmıyor ama bari 2gun daha bekleseydınız,daha belırgın daha kesın cıkardı,yıne yaparsnız ya da🌸inşallah vardır bebek
Mugesahra33 Minikanneee adete 14gun kala yumurtlama olur ztn doktor soylemıstı,degısmez kural,11gun kala gozukur mu erken gebelıkte bılemedım,tutunması rahme falan 5-6gun sankı
Busbesir Minikanneee bende senin gibi yaptım ikinci çizgi silik çıktı ama gidip kan vermiyecm adet günümu bekleyecem
Busbesir Minikanneee cnm benim 10 gün var yarın tekrar evde yapacam eğer yine bu şekilde çıkarsa sali günü kadın doğuma giderim benim biraz farklı oldu anlamadım kendimden birşey
17aslhkn Minikanneee bana var gibi geldi ama hayırlısı olsun inşAllah rabbim tez zamanda nasip etsin 😍 yokluğu çok zor Allah kimseye yaşatmasın
Misafirterliki Minikanneee hayırlı olsun benim de böyle çıkmıştı aynı gün kan verdim 7,5 çıktı değerim birkaç günlük hamilesin dedi doktor adetime 8 gün vardı benim de baktığımda
ogrencianne35 Alyalina55 ben bi düşük bi kimyasal gebelik yaşadım inşallah birşey olmaz içinizi ferah tutun
Minikanneee Bfduam Misafirterliki tabikii 🥰 haftaiçi testi tekrarlamayı düşünüyorum mutlaka bu postta bilgilendiricem sizi dua edin inşallah vardır allah hepimize gönlüne göre versin herkese nasip etsin inşallah 🥰🥰