Minikanneee Bfduam Misafirterliki tabikii 🥰 haftaiçi testi tekrarlamayı düşünüyorum mutlaka bu postta bilgilendiricem sizi dua edin inşallah vardır allah hepimize gönlüne göre versin herkese nasip etsin inşallah 🥰🥰
Busbesir Minikanneee cnm benim 10 gün var yarın tekrar evde yapacam eğer yine bu şekilde çıkarsa sali günü kadın doğuma giderim benim biraz farklı oldu anlamadım kendimden birşey
Minikanneee Busbesir canım istersen Pazartesi bi kan ver önce sonuca göre gidersin eğer başka bi rahatsızlığın yoksa. Bende Pazartesi testi tekrar yapcam daha net çıkarsa kan vermeye gideceğim ona göre
ogrencianne35 Alyalina55 beta hcg yükseliyor ama regli günün en fazla 3 gün geçiyor kanama oluyor sağlıksız gebelik olduğu için kanama oluyor onu düşükten bile saymıyor doktorlar
Sdabd Alyalina55 canım hamilesin benim böyle olmuştu aynı senin ki gibi kan verdim önce düşüktü sonra yükseldi aklına kötü şeyler getirme burda yazılanları okudukça daha çok etkilenirsin hamilelikte psikoloji çok önemli. Tebrik ediyorum şimdiden. Bu arada benim de bi kürtaj oldu aynı senin gibi kalp atışı durdu kürtaj oldum sonra senin gibi test yaptım bu şekilde çıktı ve şuan hamileyim senin de kanaman olmuş muydu kalp atışı durunca
Alyalina55 Sdabd ben kurdaş olmadm canm 2 ayına 1hafta kalımı kanamam geldı sonra hemen dustu bende anlamdm ama cok etkılendm ondan endıselerm var ılk gebelıgım oldugu ıcn tecrubesızlıkte var
ogrencianne35 Alyalina55 hatırladığım kadarıyla cuma günü 110 çıkmıştı pazartesi kan verdiniz 731 dimi 😊 2 günde 2 katına çıkmış olmalı diyor doktorlar 😊 bence artış güzel gözünüz aydın ❤💕💐
Sdabd Alyalina55 hiç merak etme şuan 16 haftalık hamileyim darısı sana canım bir kez öyle oldu diye hep öyle olacak değil vesvese yaparsan her şey olur . Kan değerlerin yükselmiş hamilesin işte çok şükür güzle şeyler düşün
Doce Minikanneee çok silik ama var bir süre daha beklemelisin benim de silik çıktı ama bu kadar belirsiz deil di senn daha 11 gün varmış günün de tekrarla istersen