Minikanneee Minik_kalplim_ arkadaşlar bu testi söken sadece ben değilim burda gördüm bende söküldüğünü bi denedim çünkü diğer türlüde bu şekildeydi ama kamerada görünmüyordu söktüm o yüzden 😄
Busbesir Minikanneee bende senin gibi yaptım ikinci çizgi silik çıktı ama gidip kan vermiyecm adet günümu bekleyecem
Minikanneee Elifkylc amin canım inşallah zaten bende suan bu teste göre hareket etmiyorum tekrarını yapıdan bu testin inşallah vardır :)
Minikanneee ogrencianne35 yine tekrarlıyorum bu testi çerçeveden kamera da çıkmadığı için söktüm fotoğrafta daha net çıksın diye ama aynı bu şekilde çıktı yani 5 dk bekledikten sonra attım buraya fazla beklemedim canım :)
Minikanneee Elifkylc daha adetime çok varya suan umutlanmak istemiyorum sonra çıkmaz diye en azından bi pazartesiyi beklicem biraz dayanmam lazım😄
ogrencianne35 Alyalina55 etiketleyip paylaşım yapın ki bize de bildirim gelsin görelim size yazdıklarımıza yanıtla yapın. gebelik var demek beta hcg 110 çıkmış 2 günde bir artışı önemli dün kan verdiyseniz yarın tekrar verin 220 çıkmalı mesela
Hatice35 Minikanneee eğer ilk beş yada on dakika içinde çıkmışsa büyük ihtimalle gebesin bende adetime beş gün kala erken gebelik testi yaptım biraz testinden daha belirgin çıkmıştı şuan 9+3 haftalığım hadi hayırlısı inşallah hamilesindir 😊
Minikanneee Hatice35 hemen bu şekilde çıktı çok bekletmedim yani ama kafamı karıştıran şey adetime daha 10 gün var bu kadar erken çıkarmı bilemedim ama inşallah vardır ☺️
Bebeksum Minikanneee bende de bir kez böyle çıkmıştı yoktu maalesef hem zaten cok erken gebelik testi için, erken gebelik testleri bile adetten 5gün öncesi için öneriliyor. 1hafta sonra erken gebelik testi yapın bence 🙂
Minikanneee Bebeksum aynen bende öyle düşünüyorum zaten pekte umutlanmadım o yüzden testin tekrarını yapıcam yine 1 hafta sonra :)
Bebeksum Minikanneee ya insan bekleyemiyo ben de ocak ayında 4test kullandım 2kez kan verdim yoktu maalesef. Şubatta oldu çok şükür 🙏 sabretmek lazım çok zor olsa da 🥰🥰🥰
Minikanneee Bebeksum aynen öyle hele ki ben aşırı sabırsız bi insanım her konuda eşimde aynısını söylüyor şu testleri yapma bekle 1 hafta daha diye ama orda durdukça dayanamıyorum napıyım 😄
Minikanneee Elifkylc allah razı olsun teşekkür ederim inşallah çıktığında burdan paylaşıcam sizlerle allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰☺️