Canım ben de erken gebelik testi yaptım ovülasyon testi ile yumurtlama olduğu gündem 11 gün sonra ve regl olmama 7 gün vardı o gün erken gebelik testi yaptım ilk 5 dakika tek çizgiydi testi kenara koydum 15-20 dk sonra bi baktım çok çok silik ikinci çizgi görünüyordu gittim hemen kan verdim beta hcg 32 çıkmıştı ve şuan da 6+3 haftalık hamileyim 🙏