masalkusum byzza16 evet cekıyor kendısı yapıyor tum taramaları sonunda raporda verıyor tabı detaylı ıcın ekstra ucret alıyor tabıkı 400 tl di sanırım
Bmom Songulozkurt yıldırım, 28 haftalığız embiye yilmaza gidiyorum doğumun yıldırım dorukta olucak inşallah 🥰
Simge16 Merhabalar 33+5 olduk oğluşumla osmangazide oturuyorum hayat hastanesi naile hanıma gidiyorum☺️
Azrabuglem16 Merhaba ben yıldırımda oturuyorum 37. Haftama 2 gün sonra olucam medical park emine emsal doktorum ilk basından beri oraya gidiyorum ve çok memnunum
bsra1321 Tt7116 merhaba, bende acıbadem mümin hocaya gidiyorum. 23.haftam. Siz benden daha öndesiniz. Şahin hocayla başlamıştım. 2 defadır mümin hocaya gidiyorum.. benden daha az kalmış doğumunuza, memnun musunuz kendisinden nasıl geçiyor süreciniz😊
Blablabla Bende 18. Haftayı bitiriyorum. İnegöl’de Cihangir’e gidiyorum Hatice hanıma. Ama bildiğim kadarıyla hastanede detaylı ultrason yok. Detaylı için çok pahalı olmayan ve memnun kaldığınız hastane önerebilir misiniz acaba 😊
babymom16 masalkusum benimde doktorum Aral bey 14. Haftalığım kendisi çok tatlı biri sanki yıllardır tanıyorum inşallah sonuna kadar böyle ilgiyle devam eder beni çok rahatlatıyor :)
masalkusum babymom16 kesınlıkle gıder emın olabılırsınız kafamızı karıstırmıyor olmadık seylerle en cok o yonunu sevıyorum ve guven verıyor ☺️