Songulozkurt Kızlar nasılsınız bursanın neresindesiniz hangi doktora gidiyorsunuz biraz muhabbet edelim 🙈😍
Bmom Songulozkurt yıldırım, 28 haftalığız embiye yilmaza gidiyorum doğumun yıldırım dorukta olucak inşallah 🥰
babymom16 masalkusum benimde doktorum Aral bey 14. Haftalığım kendisi çok tatlı biri sanki yıllardır tanıyorum inşallah sonuna kadar böyle ilgiyle devam eder beni çok rahatlatıyor :)
Semraa06 umutunannesii canım ben de kesteldeyimm..34+0..su ana kadar devlete gittim,ama artık son kontroller ve doguma gızem hanımı dusunuyorum..ne kadar ucret oduyosun acaba?
minikiiiimmmm Bende Yıldırım’da oturuyorum hayat hastanesi Nigar Güler doktorum 🙋♀️ 37+5 haftalığım Allah nasip ederse son günlerimiz artık 🌸🤲
esrkrt2808 Bende nilüferde oturuyorum 36.hafta çekirge doruk Nurhan Çelik ..Allah herkesin yardımcısı olsun sağ salim çocuklarımızı kucağımıza alalım 🥰
Hsakarya sedamom doktorunuzdan nasıl memnun musunuz bende jimer hastanesinden Nuray hanıma muayene oldum doktor güzel ama hastane fiyatından dolayı bizde doruk hastanesinde sizin dediğiniz doktoru düşünüyoruz yorumlarınız çok işime yarayacak