Bhrcnl didemblr Zaten saat 8 de baktı doktorum açılma vs yoktu belki zorladı biraz muayenede o yüzdendir henüz kayda değer bi sancım yok
Bhrcnl Oznuryunus inşallah canım ya banada her gün soruyorlar doğmuyor mu artık diye bide öyle çok sezeryana yönlendirenler var ki etrafımda sezeryan olsa çoktan doğmuştu karnın hala yukarıda normal olmaz daha bu diyen bir sürü kişi 😏
Oznuryunus Bhrcnl aynı ben kendimi gördüm sende benim de karnım yukardaydi sen onlara kulak asma canım
didemblr Bhrcnl o kadr iyi anlıyorum ki seni artık her arayan sorup duruyo daha doğmadı mi yaa doğsa haberinz olur herhlde. Sormalarina bile sinir oluyrmm milletin artk. Bir de bnm de karnım yukarda 😏 bı iki kişi de öyle dedi bana da. Ne bileyim böyle böyle sanki doguramicakmisim gbi gelmeye başladı. Ztn annem gebeliğimin ilk günunden beri sezaryen ol ol ol diyen bı insan en yakınım böyle yapio yani zor ikna ettm 9 ayda normal istiyorm normal istiyorum diye diye kabullenmek zorunda kaldı . 🤦🏻♀️ Zaten Allah göstermesin herhangi bir risk durumunda vs gerekirse sezaryen olurum yani ama normalde şansımı denemek istiyorm. Zaten epidural konustk doktorumla epiduralli yapanlar da çok memnun bakalım neler olack sen nasl yapacaksın doğumu epidural mi yoksa tamamen doğal doğum mu
caglanurr Bhrcnl valla girmeyince girmiyo benim girmedi 40+5 de sancılarım tuttu açılmamda yoktu kanalada girmemişti sezeryan oldum
Bhrcnl didemblr ay benim annemde öyle haşa bile sezeryan ol kurtul diyo ama bende normali denemek istiyorum epidural hiç konuşmadım doktorumla ama gerekirse isticem bende tamamen normal olsa çok dağa güzel olur oda ayrı tabi 😂
didemblr Oznuryunus ben de baski fln çok hissetmiyorm da vajinamda inmiyor mu acaba diye korkuyorum insllah iner hemencik teşekkür ederim canım sağ olasın
didemblr Bhrcnl evet bnmki de bugün bile en güzeli sezaryen fln diyo beni yokluyo. Evet her şeyin en doğalı güzel ama ben dayanamam galiba o yüzden direk epidurali konustm 😆
papatya35 Ben bişey sormak istiyorım kızlar , nişan sadece kırmızı pembe mi oluyo bilginiz var mı ? Benşm hamilelik boyunca hiç akıntım olmadı son 2gündür sarımsı ve afedersiniz sümüksü akıntım oldu adet ağrısı eşliğinde ne anlama geliyo olabiilir
Bhrcnl papatya35 valla hiçbir bilgim yok burada okuduğum kadarıyla o şekildede gelebiliyormuş sanırım
didemblr papatya35 inan ki blmiyorum ama Google görsellere bak istersen ben bakmıştım bir kere doğum nişanı diye sarımsı mukus gbi akıntı da vardı snn tarif ettiğin öyle mi acaba 🤔
papatya35 Sayem normal akıntınız gibi mi peki sizin ki .benim hafif adet sancısı gibi var geceleri özellikle 🤔ama bebek de tersine baya hareketli doğuma yakın hareket azalıyor diye biliyodum