Bende 39+4 oldum ama ne sancı ne açılma hicbirsey yok bekliyorum oyle insallah olurda normsl dogum yaparim biraz igneden falan korkan biriyim sezeryan olursada asla karşı değilim ama kanala falan inse sancim baslasa artık der oldum etrafında sürekli sormaları dogur artık demeleri beni çıldırtıyor