39+3 olduk bugün geçen hafta ilk çatı muayenemi oldum bebek ne kanala inmişti nede açıklık vardı bugün tekrar gittim nstde hafif sancı göründü ama ben biley hissetmedim doktor tekrar çatı muayenesi yaptı bebek yine kanalda değil ve açıklık yok ne yapmalıyım sizce nasıl iner bebiş kanala açıklık içim ne yapmalıyım yürüyüş square her şeyi yapıyorum 2 haftadır ama hiç bir etki yok