akay123 ilk hamileliğimden önce kızımız olursa defne olsun oğlan olursa da eşimin babasının adı mustafa olsun diye konuşmuştuk, ilk bebek kız oldu ismi belliydi eşim gene de bir şansını denedi acaba annemin adını mı koysak diye, ben de erkek okursa zaten babanın adı olacak ne çıkarsa bahtına kız çıktı defne olacak dedim, bir de bizim ailede bir alışkanlık var Ayşe ismi konulmaz geçmişte üzücü bir olay yaşanmış ayşeler bahtsız oluyor diye düşünülüyor bizde konulmuyor bir tane bile Ayşe yok koca aşirette dedim. Defne oldu☺️ Şimdi baktık oğlan daha ben ağzımı açmadan tüm sülalesi mustafa geliyormuş mustafa nasılmış mustafa hayırlı olsun, hayır yani belki fikrim değişti 😂 ben ağzımı açmadan sülalesi ismi koydu, ben de seneler önce kabul etmiş olduğum için tamam dedim.2 isim de istemiyor eşim illa mustafa ismi yaşayacakmış. Ama mustafa klasik bir isim eskimez, eşimi de kırmak istemedim , yapacak
Birşey yok. Ama hem kayınvalide hem kayınpeder ismi de yok devenin nalı yani, müsaadenizle bari birini ben koyayım değil mi?