akay123 O kadar haklısın ki. Koymazlar canısı benzerini koymazlar. Çünkü o zaman eltilerine hava atamaz benim adım kondu diye…… İlla adı olacak ki lafım geçiyor benim dediğim olacak tabi imajı cizsin gözlerinde. Eşinizle bence konuşun hiç üzülmesin. Çünkü oğullarının üzüldüğünü illa ki ailesi de görüyordur ve üzen bizzat kendi ailesi. Ailesi çocuğuna üzülmüyor ve hâlâ üzüldüğünü göre göre diretiyorsa, eşiniz de ailesi için hiç kafaya takmasin üzülmesin. Değmez. İki gereksiz eltiye hava aticak kaynanam diye hayat boyu çocuğun adını söyleyeceğinize bırakın üzülen karşı taraf olsun daha iyi. Sizin tadınız kaçmasın canım bosverin. Şahsen ben ailem böyle birşey yapıp benim üzüntümü arada kalmışlığımı düşünmüyorsa ben onları hiç düşünmem. Bildiğimi okurum :)