akay123 canım maalesef bu sorun genellikle her gebenin başına geliyor hiç üzülme gereken cevabını ver tavrını belli et biliyorum laf anlamıyorlar ama çocukta bizim çocuğumuz istediğimiz adı koyarız. Benim eşim ailenin ilk ve tek erkek evladı ismini zamanında kayınvalidem koymuş şimdi bende hamileyim ve bana kendi isimlerini koymamı istiyorlar bende sen neden zamanında kendi kayınpederinin adını koymadın dedim sustu cevap veremedi ve asla koymucağımı da söyledim eşimde beni destekliyor iş biraz da eşlerde bitiyor eşinle konuş kendini de hiç üzme bebeğine yazık günah böyle insanlar yüzünden sıkma canını 🙏☺️