İlk kızımdada aynılaeını yaşadım kayınpederim eşime hep baskı yaptı eşim babasına düşkün ve sevgili saygılı biridir aramızda kaldı hep açıkçası ben koymam dedim koymadımda kayınvalidemin ismini çünkü erkek olsa kayınbabamın ismini koyuyum tamam ama hem o hem o bana çok saçma geliyor birini kabul ettiğimi biliyorlar bu bebeğim erkek olsa koyacağımıda biliyorlardı sözde eşim kayınvalidemle konuştu istemediğini söyledi çünkü çok sorunlar yaşadık bu konusa ama babası hala eşime baskı yapıyormuş bana patladı hep böyle oldu zaten babasıyla kötü oldumu bizde iyi olamadık kayınvalidemin eltilerinn gelinleri koyduğu için istiyor ismini açıkça söyledi özeniyorum onlar koydular diye sırf kıskançlığından yani ben zerre istemyiorum ama eşimde çok üzülüyor ve bende napıcaö bilmiyorum beni iki hamileliğiödede ağlattılar üzdüler Rabbime havale ediyorum