Limonumm ben de 21+1 im, dün doktora sorduğumda bebeğin başını aşağıda gösterdi, ayakları mideme doğruymuş ama hiç birşey söylemedi. Bu olmaması gereken bişey mi acaba doktor da tehlikeli birşeyden bahsetmedi. Hatta öncesinde kanamalarım olduğu için sürekli yatıyordum, artık yavaştan yürüyüş yapabilir miyim diye sorduğumda rahim uzunluğun güzel yürüyüş yap dedi