Sedagb Erken doğum riski yaşayan anneler ne gibi önlemler alıyorsunuz kaçıncı haftadasınız? Erken doğum yapmış güzel annelerimiz kaçıncı haftada neden erken doğum yaptınız? Neler yaşadınız?
Asi_0658 Sedagb küçük kızımı 32 haftada suyumun gelmesi sonucu erken doğurdum 28 haftaya uyumlu doğdu bi hafta kuvezde kaldı sonra eve çıkardık şuan 31+2 haftaligim 29 haftalıkken suyum geldi şuan hastanede yatıyorum heran dogum olabilir diye ama 34 haftalıkken alıcaz dediler bekliyorum sürekli antibiyotik tedavisi uyguluyorlar
EceveDenizinAnnesi Sedagb Ben 29+0 da sancım olduğu için doktoruma görünmek istedim. İkinci gebeliğim olduğu için sancının normal olmadığının farkındaydım çünkü. Rahim ağzı 35mm çıktı ama bebek doğum kanalında ve pozisyon almış bi şekildeydi. Kafası mesanemin üstünde olduğu için de baskısı çok fazlaydı. Doktorum durumu riske atmamak için 200mx2 progestan fitil ve magnezyum verdi. Bugun 30+4 teyim. Sadece wc için yattığım yerden kalkıyorum. Hem ilaç hem de sürekli yatmak farkettirdi. Tabi yine arada sancım oluyor ama sürekliliği olmadığı için önemsememeye çalışıyorum. Aynı durumdaki yakın bir arkadaşım da 1 hafta önce sağlıkla aldı kucağına bebeğini hem de 39. Haftada. Kilit nokta dinlenmek bence
ATC Sedagb riskim yoktu herşey yolundaydı ama büyük ihtimal su fazlalığından erken doğum yaptım 35 hafta da yaptım çok kolay bi doğum oldu 3060 gr 56 Cm dogdu 1 hafta küvezee kaldı şimdi çöl şükür 2 yaşında
Sedagb Asi_0658 kızınız nasıl peki şu anda ? Su gelince doğumu geciktirebiliyorlar mı? İnşallah sağ salim kucağınıza alırsınız🙏🏻
Asi_0658 Sedagb maşallahı var 7 yaşında ve okulda arkadaşlarından önde bile amin inşaallah hepimiz sağlıkla sıhhatLe kavuşalım yavrularimiza
Asi_0658 Sedagb enfeksiyon olmasın diye serum veriyorlar şuan sol cepte suyu var 27 ml 49 ml çıktı tekrar 33 ml.oldu 34 haftaya kadar bekletiyrlar anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi diye
Dzeyy Sedagb kaç cm rahim ağzınız ben doğum yapalı 6 ay olde bende rahaim ağzı yetmezliği vardı serklaj yapıldı doktorunuz ilaç vs vermedi mi yada serklah tavsiye etmedi mi kaç haftalıksnz
Sedagb Dzeyy ben 34+ 2 yim dün ağrı şikayeti ile gittim 17 mm dedi doktor hastaneye yatışım yapıldı. 3 tane serum aldım, iğne vuruldum, ciğer geliştirici vurdular. İlaç verdiler. Doktor zaman kazanmaya çalışıcaz elimizden geldiğince dedi
Dzeyy Sedagb haftanz maşallah ileri zaten en iyi yapabilceğiniz şey yatıp dinlenmek çok fazla kendnizi yorcak zorluycak şeyler yapmamk ben 24. Haftada böyle bişey yaşadım çok erken olduğu için dikiş atıldı 6 ay oldu ben doğum yapalı çok şükür 🥰
Dzeyy Sedagb allahın izniyle haftalarını dolduruuir hiç merak etmeyin en iyisi yatıp dinlenmek kendni zorlamamak ilaçlarını düzenli kullanmak ve bol bol dua etmek
Nisanannesiii EceveDenizinAnnesi doğum pozisyonunda olunca siz hissedebiliyor musunuz ? Benimde alt karnım yani kasıjlsrım hep sert ve vajinamda hissediyorum bazen acaba doğum pozisyonu mu aldı ?
Sedagb Dzeyy tuvalet dışında ben de artık kalkmayacağım. Günde 3-4 lt su içiyorum zaten. Güzelce beslenip dinlenip sağlıklı doğması için dua etmek dışında yapabileceğim bir şey yok.
Dzeyy Sedagb aynen öyle ama hiç korkms haftan gayet gzl rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️