Esraydn Sedagb ilk febeliğimde doktorum neyseki zamanında servikal kısalığı fark etti 24.haftada serklaj olup 38e kadar yatmıştım. Dikiş alınınca suyum gelmişti yoksa belki daha bile beklerdik.. şimdi ikinci bebeğim aynı durum bu sefer yine var ve bu sefer her şey daha erken başladı. 14.haftada serklaj oldum şu an 20.haftadayım. Biraz dikişe güvenip hareketliydim pek oturmuyordum malum ilk bebek var ()1 yaş)onunlayken insan anlamıyor. Geçen gün bebek doğum kanalındaydı kafasını göremedik her an suyun gelebilir dedi doktor. Ben korkumdan yatıp su bile almaya kalkmadım. Hala aynı şekilde yatıyorum. Çok şükür çocuk yukarı çıktı serviks 22mlden 39a çıktı. Her günüm ağrı ve baskıyla geçiyo. Azıcık ayaklansam hemen kasıklarım sancılanıyo yürüyemiyorum. Bu işin çözümü ölümüne yatmak.. ilk bebeğimi ancak tutabildim inşallah bunu da yatarak tutabilirim🐣dupaston ve her hafta proluton iğneler ile vitaminlerimi de aksatmıyorum tabi.
Sedagb Esraydn Rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻 İnşallah ikinci bebeğinizide sağlıkla kucağınıza alırsınız. Size yardımcı olan birileri var mı? Küçük çocuğunuzda var.
Esraydn Sedagb eşimin annesi şehirdışından geliyo hep yanımızda haftaiçi bizde haftasonu ondayız kendi annem de şehir dışında nadiren o da gelir ama hiç yalnız bırakmadılar yoksa eşime kalıyo herşey o da bizler gibi olmuyo tabi..o dayanamıyo..zaten ben artık en ufak harekette sancılanıyorum bu saatten sonra iş başa düşerse muhtemelen gebeliğim de biter:(
Sedagb Dzeyy amin inşallah 🙏🏻 Buradaki tüm hamile anneler inşallah sağlıkla kucağına alır bebeklerini🙏🏻
Sedagb WmonallissA kızınız doğduktan sonra küvezde kaldı mı? Şimdi yine öyle bir risk mi var yoksa sadece ilk gebeliğinizde yaşadığınız için doktorunuz önlem mi almak istedi?
WmonallissA Sedagb sarılık olduğu için kuvözde kaldı bir kaç gün, doktor şu anda da önlem amaçlı progestana başlattı.
[silindi] Sedagb rahim agzi kisaligi nedeniyle acil serklaj oldum. 28+0 dayim. Sonuna kadar hep yatacagim. Kasilma onleyici ilac ve magnezyum kullaniyorum gunde 2 kez.
[silindi] Sedagb 22+5 te serklaj oldum. Rahim agzi uzunlugum kalmamisti, 5 cm acilma vardi ve kese disari sarkmisti. Su kesesi patlamak uzereydi.
Sedagb [silindi] maşallah o zaman siz çok iyi toparlamışsınız. İnşallah sonuna kadar böylede güzel ilerleyip sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
CerenCyln [silindi] ne kadar zamandır kullanıyorsunuz, 33+1 deyim,4 gündür, günde 3 adet olarak kullanıyorum.Doktorum 37ye kadar kullan dedi. Bebeğe bir yan etkisi olur mu diye tedirgin oluyorum.
[silindi] CerenCyln kaclik olani kullaniyorsunuz? Ben 30luk gunde 2 kez kullaniyorum, serklajdan beri 5 haftadir. Doguma kadar da kullancam. Zarari olmaz merak etmeyin
EceveDenizinAnnesi Limonumm şu anda 30+5 teyim. Doktorum pozisyondan dolayı erken doğum ihtimalini de düşünmemiz gerektiğini ve buna karşı önlem almamızı söyledi. Zaten ayaktayken ve yatarken durumun nasıl değiştiğini hissedebiliyorum. O yüzden sürekli yatıyorum, riske atmamak için.