Cerennnnn 10. hafta içindeyim ve 4. hafta iyibariyle lekelenmem her gün olıyor. Bir sefer çok ciddi kanama yaşadım. çocuğum olmadığı için rahim filmi çektirmiştim iki sefer de polip ameliyatı oldum. Bu lekelenmelerden dolayı gittiğim son doktor bana rahmimde ayrı perdeli bir bölüm olduğunu söyledi o kadar işlemde görülememişti bu perde rahim kalınlaştıkça çıktı ortaya. Ayrıca poliplere bağlı yaşıyormuşum ben de kanamayı. 6 haftadır evde istirahatteyim sadece doktora gitmek için çıkıulrum ev işi yapmıyorum ama yine de devam ediyor kanama. ne kadar süreceği de belli değil. Allahım bu güzel günün hürmetine sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almak nasip etsin🙏🏻 kendimizi yormayıp bol su içeceğiz progestanlarımızı yutup bol bol dua edeceğiz başka yapacağımız birşey yok maalesef..