Kbraort_ valla ağır bir kanama yada agrın sızın yoksa tehlikeli bir durum değildir ayrıca o kullandığın ilaçlar kanı sulandırdığı için de lekelenmem olabiliyormuş bi arkadaş öyle demişti burda. Bence korkma ama tabi lekelenme sürekli gün aşırı devam ederse doktoruna söyle kontrole git bende progestan kullanıyorum düşük tehlikem Yok fakat lekeleniyorum ara ara