0114 evet verdi tatlım bana da ama öyle düşük tehliken var filan demedi kullan bol su iç istirahat et bebek sağlıklı gözüküyor kanama kanalı Yok işte yerleşmeye çalışırken genişlerken oluşan şeyler olabilir çok normal filan diye konuştu benimle başka doktora gittim o da öyle Dedi olabilir korkma iyi gözüküyor Dedi