Birgul Senayyalcin gerçekten öyle doğmadan uyu bol bol diyorlar da uykulaarrr haram oldu bilmiyorlar 😀😀🙄🙄
seyram Senayyalcin aynen bende az kaldı şurda 4 ay kaldı sık dişini diye diye motive etmeye çalışıyorum 😑 artık hamilelik bunaltıyor boğuluyorum gibi hissediyorum 😒
Taze-Anne28 tatlissannee ay demeyin demeyin benimde özlediğim bir sürü yiyecek var artık arada kaçamak yapıyorum ama eskisi gibi yiyemiyoruz tabi 😋
NefesDeniz Taze-Anne28 Her yere koşan halimi o bitmeyen enerjimi yorulmamalarımı ve tüm gün gülen yüzümü çoook özledim🤷🏻♀️🥳 Şimdi yarım gün gülüyorsam geri kalan yarım günüm acıların kadını bergen gibi acılı bir yüz😀 Not: İkiz gebelik karnım koskoskoskocamaaannnn 😂😛
dugmeninannesiii Taze-Anne28 türk kahvesi nescafe yasak 😏 hayırlıyla inşallah bi doğurayım kahve komasına gireceğim 😂😂 veee kütür kütür belimi çiğneteceğim 😂😂😂
Saripapatyam1 Taze-Anne28 yüz üstü uyumayı bel agrısı yaşamadan temizlik yapmayı herşeye yetişebilmeyi ve ☕️ 🚬 keyfini🤭
Hilal2205 Taze-Anne28 kocamı 🙊🙊😂 4 aydır ilişkiye girmiyoruz yasak yok ama ağrılarım oluyor yapamıyoruz lütfen linçlemeyin 🙈 neyse ki bir buçuk ay kaldı bide 40 gün lohusalık 3 ay sonra kavuşcam inşallah kocişime ☺️ özgürce herseyi yiyebilmek yüzüstü yatmak hoplayıp zıplamak 😂 ağrılardan kurtulmak
Firstbabe Hilal2205 kocamı bende özledim yaaa buna hayır diyemicem yatağı da ayırdık rahat uyuyamıyoruz diye burnumda tütüyor 😂
Alinamoms Taze-Anne28 sanırım sadece yüz üstü uyumayı 😊 yani özledim demiyim bebeğim için ömür boyu yatmam gerekirse ama ben yüzüstü uyuma bağımlısıymışım bunu anladım şuan sol tarafıma yatıyorum sadece ve sol tarafım yok his falan kalmadı çürüdü resmen çürüdü 😂😂
123alpseda Alinamoms ay benimde sol taraf gitti bende en çok rahatla uyumayı ve su fazla var biraz diyet yapıyorum meyveli pasta en büyük dilim yemek isterdim kokusu geld burnuma 😀
Seda-34 cilekreceli ben de bırakalı 5-6 ay arası oldu fakat hala canım çekiyor mereti😶zamanla bağımlılık kalmıyor içemeyince baş ağrıları aşırı can çekmesi kalmıyor ama kahve sigara keyfi yapmayı özledim😭😭
Taze-Anne28 momy_95 onu özlemeyen yoktur 😌 ben ki temel besinlerim feast food. Ve çoğu şey zararlı. O yüzden çok zorlanıyodum artık alıştım neyseki ama arada kaçamak yapıyorum 🤫
Kymt4 Sırt üstü ve yüz üstü uyumayı, daha az acıkmayı, cok is yapıp hiç yorulmamayı, spor yapmayı, zumba yapmayı, daha çok ta en çokta cocumu ozledim 😍bunca lafın üstüne bana kırılmasın onu özlemiş olayım kapanışta 💃🏼
Gzmal Biryigitannesi en çok çocuklarımı kucağıma almayı onlarla koşup hoplayıp zıplayıp oyunlar oynamayı 🥺🥺
Guldenur Doya doya meyve yemeyi acaba bu şekerimi yükseltir mi diye düşünmeden yemek yemeyi yüz üstü yatmayı uyurken sağıma soluma rahat dönmeyi özledim 😔
yasemin333 Taze-Anne28 sırtüstü dümdüz yatmayı özledim🙄 sırtüstü rahat yatıyorum hala ama zararlı diye yatamıyorum .