Ben şu ağrılardan kurtulmayı rahatça yatakta yatıp sağıma soluma dönebilmeyi hızlıca ayağa kalkabilmeyi ağrısız sızısız oturabilmeyi ilaçsız vitaminsiz yaşantımı birde özgürce nefes alabilmeyi özledim. Hamilelikten dolayı burnum tıkanıyor düzgün koku alamıyorum. Ufak tefek şeyler ama insan kıymetini kaybedince anlıyor ilerde muhtemelen hamileliğimizi de özleyeceğiz. Siz neleri özlediniz peki hamilelik öncesi yaşantınızda 😊