Yediğimden içtiğimden keyif alamıyorum. En sevdiğim yemeği bile yerken keyifsiz. En çok özlediğim şey iştahla yemek yemek, yüz üstü uyumak, sigara-kahve yapabilmek. Deliksiz uyku çekmek(zırt pırt tuvalete kalkmadan) bir de ilişkiden keyif almak galiba 🙄