Nn20 ben de prospektüsünü okudum, en az 2 saat süt yumurta gibi protein alınmaması gerekiyormuş, o nedenle kahvaltıdan önce alırsam bulantı beni daha kötü yapar diye öğlen aç halimle kullanmıştım. Dün gece uyumadan önce aldım, bulantı açısından rahat ettim bundan sonra öyle kullanacağım, bakalım nasıl olacak