Symtpakylz ben de sabah kahvaltıda yumurta ve süt tükettiğim için kahvaltıdan 2 3 saat sonra içmeye başlamıştım. Kahvaltıdan önce kullansam 2 saat aç bekleyemem mide bulantısına da dayanamam diye düşündüm. Kullanmadan önce prospektüsünü okudum, aslında ishal kabızlık karın ağrısı hepsi yaygın etkileri arasında. Ben normalde de bağırsak sorunu yaşadığım için belki biraz daha etkilemiştir bilemiyorum ama ilaçla birlikte 3 gün inanılmaz bir gaz, şişlik, sertlik sorunu yaşadım, sonra düzeldi çok şükür. Gece de mide ekşimesi nedeniyle zaten aç uyuyorum o nedenle gece belki yan etki göstermez diye denemek istedim ama devam ederse mecbur değiştireceğim