Taze_gebe
Ben ilaçtan önce kabızdım, ilacı kullanınca tuvalete çıkmaya başladım. Ama tam ishal gibi de değildi. Sanırım önceki kabızlık nedeniyle tam da tuvalet ihtiyacımı karşılayamamışım. Karın ağrısı ve gaz o nedenle olmuş muhtemelen. Bir de ben gece acıktığımda çok kalorili şeyler yememek için süt içiyordum, süt de bana gaz yapıyor 🙈 yani bence de ağrılar ilaçtan kaynaklı değilmiş ama bağırsakları etkiliyor ve mide bulantısı yapıyor buna eminim