Defneprensesannesi bugün içtim artık ama yarından itibaren gece kullanmaya başlayacağım. Devam ederse de mecbur doktora danışıp değiştireceğim.
Bir şey daha sormak istiyorum. Dediğim gibi karın ağrım, kasık ağrım var, adet ağrısı gibi değil, kasık ağrım idrar yaparken zorlanma ağrısı gibi. Enfeksiyon için toz kullanmıştım ama tekrarlamış olabilir
Bugün 21.haftam bitti. Birkaç gündür bu ağrılarla birlikte karnım sert. Bazen gerçekten gaz problemi, hazımsızlık ve gaz sıkıntısı yaşıyorum ama yine de karın sertliği hamilelikte sorunlu bir durum mudur?