Ben de ayın 9da tarih alıcam bi sonraki hafta için bakalım hayırlısıyla gelsinler de yeterki. Bu son ay her şeyin max. seviyede yaşandığı bi ay sanırım. Ağrısı, sancısı, heyecanı ☺️. Ister ıstemez her şeyi stres yapıyor insan hamileliği boyunca ama sonunda çok şükür Mart ayına gelebildik. İnşallah sağlıklı bir şekilde elimizede almak nasip olur. Hepimizin şimdiden doğumu kolay, ağrısız, sızısız geçsin 🙏