Feride34 ya normal doğum da çok tehlikeli ki yada aynı ihtimaller var. Doğum yaparken oksijensiz kalan bebek içten yırtılan rahim idrar tutamama ne bilim rahim de tuaf bi sürü bozukluk büyüme bebek ölümleri yada anne Mevlam hayırlı olanı nasip etsin dr ma bu durumu sormadm bende spinal istiyordum ki gebelik şekerim var bebek biraz iri eş bebekten önde gb durumlar da var mecburen biraz da