NurseL72 aynı durum bende yaşadım ilk hamileliğimde hiç bir sorunum yoktu doğum yapalı 5 sene oldu tekrar hamile kaldım 14 haftalık kalbi durdu kürtaj oldum 2 ay sonra tekrar hamile kaldığımda test yaptırdım araştırmada kan pıhtılaşması çıktı ine verdi doktor bende sizin gibi çok üzüldüm ama yapacak bişey yok insan alişiyor zamanla ben hamileliğimin 9 haftasından beri kullanıyorum kollarımdan hep yaptırdım bir gün bir koluma bir gün bir koluma suan 38+1 im devam ediyorum ineye çok şükür bu güne kadar hafif morarma oldu onun dışında bir zorluğu yok üzülmeyin rabbim kolaylık veriyor her gebelikte olcak diye birşey yokmuş doktor öyle dedi .