Merhaba hanımlar bugün sonuçlarımda kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim çok üzgünüm ilk bebeğimde böyle bir sorun yoktu ama ikinci hamileliğimde kalbi atmadı ve test yaptım kan pıhtılaşması çıktı şimdi gebe kalırsam hergün iğne yapmam gerekecek çok acıtıyor mu acaba iğnesi