halitefe merhabalar kan pıhtılaşması ile bir kaç postunuza da denk geldim. İlk gebeliğim kürtajla sona erdi, kalp atışları oluşmadı bebeğimin. Sonrasında genetik test yaptırdım 1 homozigot 2 heterizigot genim çıktı. Geçen pazar beta 161le yeni gebeliğimi öğrendim. Salı günü 399 olup katladığı görülünce doktorum hemen 0,4 oksapara başladı. 6 gündür başladık yani iğnelere. İlaçlarınız dozunuzu hangi testlerle ayarladılar sizin? Hangi şehirde hangi doktora gidiyorsunuz? 0,4 yetmiycek diye içime kuşku düştü. Siz bu konuda bilgilisiniz sanırım o yüzden size yazdım. Teşekkürler şimdiden