cicegim_geliyor Ozlemmut yeni hamileydim ve ruyamda dogurmustum bebegi kucağıma verdiler adi elif dediler cok etkilendim sareyide ben cok begniyorum ve elif sare koyucam hayirlisiyla kizim bir nevi ismiyle geldi cok şükür ❤️
Tugceakdgn suscarparimm lori mi gerçekten çocuğa yazık afedersiniz de ileride arkadaşları onlara heyy lori lori lorii lor peyniri fln diyecekler iyi düşünün
[silindi] Emirle bnmde ilk kızım Zeynep ikincide ona uysun istiyo eşim Zehra ismi çevremde cok fazla o yüzden istemiyorum Zümra da cok hoş geliyor kulağa adıyla yaşasın kızınız
_Nurr- Ozlemmut aynı bende bulamıyorum ya aynı isimleri duymaktan sıkıldım sade hoş bi isim istiyorum
Ozlemmut FatRam_1703 bi ara bende Melisa ismine takmıştım sonra başka isimler duyunca vazgeçtim. Hoş ben kaç isimden vazgeçtim sayısı belli değil 😂
Ozlemmut Deniz95 ya bende hep cemre istiyodum en başından beri şimdi kafam karıştı beğenmiyorum hiç isim 😏