Ozlemmut Bir tek benmiyim kızıma isim bulamayan. Hanımlar hoşunuza giden isimler varmı acaba bana yardımcı olurmusunuz ?
Deniz95 Ozlemmut ben cinsiyeti öğrenir öğrenmez ela dedim ama şimdi de sıkıldım farklı isim arayışındayım 😂
Ates21 Deniz95 haha😀 aynı ben bı isim buldum hoşuma gitti şimdide degistirsemmi acaba diyorum skldim😀
Ozlemmut Deniz95 ya bende hep cemre istiyodum en başından beri şimdi kafam karıştı beğenmiyorum hiç isim 😏
Busramhr Ben gebe kalmadan bile önce mihra ismini istiyordum şimdide kızım olacak inşaallah mihra koyacaz 🐣sizede fikir olsun 🤗
Tugceakdgn suscarparimm lori mi gerçekten çocuğa yazık afedersiniz de ileride arkadaşları onlara heyy lori lori lorii lor peyniri fln diyecekler iyi düşünün
Esracnrr27 Ozlemmut 36 haftadayım ben de bulamadım klasik bir isim arıyorum ama. Gebelik hep sıkıntılarla geçti hiç isim düşünmemiştim şimdi de bulamıyorum
Nurnur16 HTM2021 eşimin berberinin isimi Hatem ilk duyduğumda çok şaşırdım. Kızda nasıl durur bilemedim. Farklı bir isim ama yinede siz bilirsiniz
Esin25 Ozlemmut ilk kızımın adı Elif Ada iknci erkk olsaydı bulut atlas düşünoydum yda atlas ege kızım oluyor Alya Masal ı beğendik
Duygus97 İsim koymak çok büyük sorumluluk birgün beğendiğim ismi ertesi gün beğenmiyorum 🤦♀️ kumsal, mira, ada isimleri hoşumuza gidiyor bakalım değişmezse
Pemberuyam_ Ozlemmut Biz🙋 31 haftalık oluyoruz bugün ve kızımıza isim bulamadık bir türlü karar veremedik. Rüya, damla,hazal şimdilik hoşuma gidiyo
Masalannesii Ozlemmut eşimle 1 yıllık evliyiz daha sevgiliyken isimleri düşünmüştük kızımız olucak nasipse Almira koyucam 🎀 Duru, Zeynep Arya,Umay,Simay bu tarz isimlerde güzel 🌸