[silindi] Ozlemmut bizde karar veremiyoruz. Derin koyacagiz sanirim ama onun da muthis bir anlami yok. Hala dusunuyoruz ama begenemedik baska. onun disinda ben Alya, Defne, Oyku, Duru, Doga, Ela isimlerini begeniyorum.
Ozlemmut [silindi] söylediklerinizin hepsini çookk beğenmiştim her hafta bi isim duyunca fikrim değişiyo şimdide asel"de takıldım bakalım bunu beğenmem ne kadar sürücek 😊
mrysmyn58 İlk kızımin adı Miray. 31 haftaliguz yine kız ama hala karar veremedik. Simay, Duru, defne, ipek hoşumuza gidiyor
Ozlemmut mrysmyn58 duru çok güzel ve anlamı da güzel bende bi ara duru diye tutturmuştum. Eşim dalga geçince vazgeçtim soğudum. Ege şivesi gibi gelip duru gidip duru napıp duru dedi hemen soğudum 😂
Seda-34 Ozlemmut biraz önce bir arkadaşım göndermiş tam üzerine postunuzu gördüm😊 ne kadar doğru bilemiyorum anlamlarını ayrıca araştırmak lazım ama şöyle bir link göndermiş bir göz atarsanız bir fikir olur size de belki https://www.yasemin.com/yasam/haber/2784064-kuranda-gecen-hic-duyulmamis-bebek-isimleri-2021
Zeyneponcel Ozlemmut kız ismi bulmak aşırı zor bir işmiş😬🤭 bizde bu hafta karar verdik Eylül Ada olacak kızımızın ismi. Eylül’de evlendiğimiz için Eylül, ada ismi de yanına ve birlikte okununca soyismine yakıştığı için tercih ettik
Ozlemmut FatRam_1703 bi ara bende Melisa ismine takmıştım sonra başka isimler duyunca vazgeçtim. Hoş ben kaç isimden vazgeçtim sayısı belli değil 😂
Plnn Ozlemmut ILGIN SAHRA kızımın adı şimdi oğlum olcak kız olsaydı ELİZAN koyacaktım anlamı uzaktan duyulan ezan sesi demek
Saripapatyam1 Ozlemmut kızım olursa adını esmanur koyacagım🥰 İlk kızımın ismi de Hira. Zümra ismini de çok beğeniyorum ama koyamam görümcemin kızının ismi😂
lifeofmybaby Ozlemmut bende bulamıyorum hiç bir ismi beğenmiyorum 😢 İdil’i beğendik idil diye sesleniyor hatta herkes ama ben hala tam anlamıyla idil diyemiyorum ya