Laayla yanlış bir şekilde yönlendirmek istemem sizi . Sadece başıma geleni anlatayım. Ben yaklaşık üç ay önce bir ameliyat geçirdim. Hamile olma ihtimalim yok diye düşündüğümden kan tahlili yaptırmadım. Tam kan sayımında da belli olmadığından ameliyata aldılar beni. Çok fazla antibiyotik, ağrı kesici ve hatta uyku ilacı verildi bana. Gecikmem olunca ameliyattan ötürü dengem bozuldu zannettim. İki hafta gecikince gebelik testi aldım ve negatif çıktı. Neyse bir hafta daha geçti kadın doğum doktoruna gideyim de bari muayene olayım dedim. Kese göründü. Ben doktora bahsettim ve çocuk kesin sakat olur, yaşamaz, kalbi atmaz gibi insanı paramparça eden şeyler söyledi. Durumu sindirmek için bikaç gün bekledik ve başka doktora gittik. Kalbi atıyordu. Şimdi 15 haftalık. İkili testte ve ultrason muayenesinde gayet normal çıktı. Hatta en son zıp zıp zıplıyordu:) siz içinizi ferah tutun lütfen🐥 modunuz iyi olursa o da iyi olur😊