Laayla Benim bir arkadaşım doğum kontrol hapını sadece 1 gün unutmuş. Ve kullanmaya devam etmiş. Ay sonu hamile olduğunu öğrenince şok oldu. Sizin gibi çok korktu, bi doktora gitti ve doktor aldırması gerektiğini söyledi. Bebek sakat vs olabilir dedi. Bir kaç doktora daha gitti ve o iç sesini dinleyip aldırmadı. Şu an 3.5 yaşında dünya tatlısı bi kızı var☺️