Ben birşey anlatmak istiyorum.. ilk kızıma doğum yaptığım zaman annem bende kaldı 1 ay… her neyse.. bana dediki annem… kızım evde yanlızsın 40ın çikmadı daha sakın uyuma korkuturlar seni dedi… Ben eve gidip gelcem dedi… amaannn anne hurafe onlar dedim bende yattım sırt üstü daha gözümü kapatır kapatmaz yemin ediyorum alttan biri ayağımı bi çekti.. Ben yerimden bi sıçradım.. 1 saat sonra annem geldi anlattım onada… Ben sana uyuma dedim beni dinlemedin dedi…