Kızlar ben daha yeni doğum yapmıştım 3.5 yıl önce bi tanıdık geldi anlatıyo lohusayım birde anlattığı : ben lohusayken uyuya kaldım rüya gibiydi karabasan üç harfli neyse gelmiş onu boğmaya kalkmış kocasıda yanındaymış ama beni duymadı hiç diyo beni bi korkutmuştuki anlatamam korka korka uyuyodum ondan sonra hep Allahım bu insanlar nasıl moral veriyor nasılll anlatamam😀