Simge16 prensesannesii_ benimde hep 1 ayda çağırdı ama nst genel olarak 35 36. Haftada başlıyormuş zaten
Mlk84 prensesannesii_ sıkıntı görmüyorsa belki ondan demiş olabilir ya da siz yine de hatırlatın gidince bazen dalgın oluyorlar🤦🏻♀️
didemturn Fasulye-87 evet o sebeple abartmadan içmeye çalışıyorum. Ben bir çay bardağı içiyorum inşallah sıkıntı olmaz
Minikmucizembenim prensesannesii_ çok gec cagırmıs artık iki haftaya bır düşmeli kontroller her an dogum olabılır sekiz aya girdik
Minikmucizembenim didemturn bana da belırtılmedı bugun tekrar kontrol var ama göbeğim eridi gıbı pantolonum bol gelmeye basladı su kaybı göbekte küçüklük de yaparmıs Allahım şifa versin bizlere 🤲🤲bebişlere her şey yolunda gıder umarım
badecanisik prensesannesii_ bugun 33 oldum haftaya randevumuz nstye bağlayacakmı bilmiyorum söylemedi🤦♀️
ttUbaa__ prensesannesii_ valla yarın 34 olucam doktorum tam 34 de gel demişti ama maalesef başka uzak hastaneye gitti. Şimdi başka doktora gidicem:( nst ye de bağlanmadım daha:( cuma gittiğimde görücem artık
ttUbaa__ prensesannesii_ hahaha bağlar bağlamasına bu doktorunda sezeryanı varmış ortada kaldım iyimi 😂😂 sinirden gülüyorum resmen