Benimde doktorum 36′dan sonra her hafta geleceksin dedi sanırım NST için ama kızlar acele etmenize gerek yok bence ben sürekli ertelemeye çalışıyorum gitme zamanımı az ultrasona girmek için çok sık girmek iyi değil diyorlar çünkü bebeği hissettiğim sürece sakinim bende 36. Haftada gideceğim inşallah