prensesannesii_ Kızlar doktrlarnz 33 haftadan itibaren kaç haftada bir kontrole çağırdi? Nst ye baglandinz mi?
Fatma2277 prensesannesii_ yarın 34 hafta olucam 32 haftada sıkıntı görmüyorum nst ye gerek yok dedi bağlamadı yarın kontrolüm var bağlar sanırım. 32. Haftada artık 2 haftaya bir geleceksin demişti
Tugcee17 prensesannesii_ 34.haftadayım 2 hafta da bir e düştü kontrol . Nst bu hafta başlıyor ☺️ Kilosunu da çok merak ediyorum ☺️
Minikmucizembenim prensesannesii_ su azlığı sebebıyle iki haftadr bağlanyrm az sancım cıkıyor bebek kalp rıtmı ve hareketlerıne bakılıyr
seymabykn 2 haftada bi. Her doktor Nst yi farklı haftalarda başlatıyor ben 29 haftayken başladım, bi tanıdığım 35 haftasında başladı değişiyor doktoruna göre 😊
Simge16 En son 31. Haftamda gittim 35. Haftama randevu verildi önce nst gireceğim heralde ondan sonra randevular 2 haftada 1 e düşer diye düşünüyorum
Mlk84 Haftadayım bu hafta muayenem vardı nst ye girmedim.bir dahaki muayene 3 hafta sonra ve nst ye gireceksin dedi.
prensesannesii_ Minikmucizembenim normalde bende de su azlığı vardı düzeldi diyor buna rağmen 1 ay sonra cagrdi 37 haftada taa
didemturn Minikmucizembenim benim de 32+4.. su azlığım var ☹️ İnşallah suyumuz yeterli miktara geçer 🙏
Fatma2277 prensesannesii_ çok garip neden öyle çağırdı ki acaba olmazsa sende gittiğin tarihten iki hafta sonra git sonuçta niye geldin diyecek hali yok ya
Simge16 prensesannesii_ benimde hep 1 ayda çağırdı ama nst genel olarak 35 36. Haftada başlıyormuş zaten
Mlk84 prensesannesii_ sıkıntı görmüyorsa belki ondan demiş olabilir ya da siz yine de hatırlatın gidince bazen dalgın oluyorlar🤦🏻♀️
Minikmucizembenim prensesannesii_ çok gec cagırmıs artık iki haftaya bır düşmeli kontroller her an dogum olabılır sekiz aya girdik