Teacher34 nickin gibi öğretmensen inan bu komik yorumuna çok şaşırdım. Şöyle gözümde canlandırdım, ameliyathanede anestezi doktoruma bunu diyorum. “ narkozun dozunu iyi ayarlar mısınız?” Hahahaha, doktor “ iyiki uyardınız. Yanlış doz verecektim. Kaç doz istersiniz?”. :)) Lütfen cevap yazmayın bana, ben sizden duyacağımı duydum. Teşekkürler 🙏🏼