Merve98 geçmiş olsun canım gözün aydın rabbim analı babalık büyütmeyi nasip etsin bende sezaryan ile doğum yaptım hemşire karnıma bastırdı demişsin o kum torbası olabilir bana da koymuşlardı o cok agırlık yapıyordu alınca bir hafifledim ben genel anestezi ile doğum yaptım çünkü panik vardı senin gibi olmaktan korkmuştum ve yatış yapılacağı sırada dogurmuycam diye tutturdum bana sakinleştirici yaptılar 😊 sonra doğuma alındım çok şükür şuan 40 günlük olduk olduk bile 😇 rabbim herkese yaşatsın