Merve98 hayırlı olsun hayırlı bir evlat olur inşallah..
Bende alfamed kullanıyorum sabah bir tane içiyorum proteinde sıkıntı çıkmamıstı testimde. 32+0 da gittiğimde bebiş 1800 dü. Acaba tansiyondan dolayı sizinde kilo almasında sıkıntı olmuş olabilir mi ? Bir de bi an da mı yükseldi tansiyonuz yoksa bir şey oldu da mı yükseldi? Son olarak yükselince sancınız mı oldu nasıl olduu 🤔 bir kaç soru oldu ama merak ediyorum😊